درباره ما

آزمون آزمایشی آیلتس که به آن امتحان ماک آیلتس نیز گفته می‌شود، نمونه‌ای شبیه‌سازی شده از آزمون آیلتس است که امکان سنجش دقیق نمرات در آزمون استاندارد را بدون پیچیدگی‌های آزمون آیلتس رسمی و با هزینه‌ای بسیار کم فراهم می‌کند.

چرا آزمون ماک آیلتس سفیر را انتخاب کنم؟

تمام تلاش تیم آیلتس موسسه سفیر بر این است که آزمون‌های آزمایشی آیلتس را  با در نظر گرفتن تمامی مراحل آزمون اصلی مانند پر کردن پاسخنامه‌ها، دستور العمل‌های روز آزمون، شماره داوطلبی و جزئیات دیگر، برگزار نمایند تا داوطلبان درک صحیح و تجربه‌ای واقعی از آزمون IELTS داشته باشند. آزمون ماک سفیر دارای تقویم سالانه بوده و به شما امکان برنامه‌ریزی بلند مدت برای آمادگی هر چه بیشتر برای امتحان آیلتس را می‌دهد و در چهار سنتر مجهز در چهار منطقه شمال، شرق، غرب و مرکز تهران برگزار می‌شود.

استفاده از سئوالات استاندارد و Unseen

مجموعه تست‌های استفاده شده در آزمون‌ آزمایشی آیلتس در سفیر پس از طی فرآیندهای استاندارد سازی و بررسی مواردی همچون: item distribution, item facility discrimination ,item  و همچنین اطمینان حاصل کردن از construct validity با استفاده از پروسه‌های پیچیده‌ی آماری از جمله: factor analysis و multiple regression انتخاب و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است در این مرکز بخش Listening با استفاده از هدفون پخش می‌شود تا شرایط برگزاری کاملا مشابه شرایط آزمون اصلی باشد.

رعایت سطح سختی و نمره‌دهی استاندارد

آزمون ماک آیلتس سفیر از نظر سختی، مشابه آزمون اصلی IELTS است. میانگین نمرات دریافتی داوطلبین در این آزمون‌ها در سال‌های اخیر همواره با نمرات‌شان در آزمون اصلی هم‌خوانی داشته است.

اعلام نتایج پس از فقط چهار روز کاری

شما به‌سرعت و پس از چهار روز کاری می‌توانید نتایج آزمون به همراه کامنت ممتحن را دریافت کنید. نمرات شما در چهار مهارت آیلتس یعنی reading، writing، listening و speaking  از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

ارائه کارنامه تحلیلی همراه با فیدبک

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این آزمون ارائه کارنامه‌ای است که نه تنها نمرات مهارت‌ها در آن ذکر شده‌اند بلکه ریز نمراتی که در کارنامه آزمون رسمی قید نمی‌شوند نیز به همراه  پیشنهادهای ممتحن ارائه می‌گردند.

برگزاری منظم و طبق تقویم سالانه

آزمون‌های ماک آیلتس سفیر، ماهی پنج بار و طبق تقویم سالانه که از ابتدای سال طراحی شده است برگزار می‌شوند و در حال حاضر امکان ثبت نام در آزمون‌ها تا پایان سال و به صورت آنلاین وجود دارد.

امکان برنامه ریزی بلند مدت برای شرکت در آزمون

شما می‌توانید با توجه به زمان شرکت در آزمون اصلی، جهت ثبت نام در یک یا چند آزمون ماک آیلتس سفیر اقدام نمایید. به‌عنوان مثال اگر شما قصد دارید در آبان ماه در آزمون آیلتس شرکت کنید، از فروردین ماه می‌‎توانید آزمون‌های آزمایشی مورد نظرتان انتخاب کرده و ثبت نام نمایید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!