ماک آیلتس در مشهد

ماک آیلتس مشهد – ثبت نام آزمون ماک آیلتس مشهد

در سال‌های اخیر احتمالاً شما هم بارها به فکر شرکت کردن در آزمون آیلتس بوده‌اید. شاید همین حالا هم مشغول زبان خواندن و کسب آمادگی برای ثبت نام آزمون آیلتس هستید. یکی از دغدغه‌های بزرگ زبان‌آموزان، هزینه آزمون آیلتس ۱۴۰۳ است. شرکت کردن در یک امتحان آزمایشی، بهترین راه را برای روبرو شدن با این دغدغه، پیش پایتان قرار می‌دهد! شما به کمک یک آزمون ماک آیلتس می‌توانید سطح زبانی خودتان را بسنجید و با خیال راحت در آزمون اصلی شرکت کنید. از همین رو قصد داریم تا در این مطلب شما را با ماک آیلتس مشهد آشنا کنیم.

شرایط برگزاری ماک آیلتس مشهد

آزمون ماک چیست؟ ماک آزمونی با شرایط آیلتس اصلی است که هر چهار مهارت زبانی (Listening، Writing، Reading و Speaking) شما را می‌سنجد. شباهت یا بهتر است بگوییم انطباق دقیق ساختار این آزمون‌ها با امتحان اصلی به شما کمک می‌کند تا ارزیابی درستی از وضعیت زبانتان داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید تمام تکنیک‌ها و روش‌های موفقیت در آیلتس را در آزمون شبیه‌سازی شده تست کنید. این کار اعتماد به نفستان را برای ادامه‌ی مسیر افزایش می‌دهد.
شما ساعت برنارد ندارید! پس هرگز فراموش نکنید که مدیریت صحیح زمان برگزاری آزمون آیلتس 2024 در شرایط آزمون واقعی با تمام تنش‌ها و اضطراب‌ها یکی از کلید‌های اصلی موفقیت است. شرکت کردن در ماک آیلتس مشهد کمک می‌کند تا مدیریت زمان خود را هم بسنجید و نقاط ضعفتان را رفع کنید. شرایط برگزاری ماک آیلتس مشهد به شرح زیر است:

ثبت نام آیلتس مشهد

استفاده از سؤالات استاندارد

مجموعه تست‌هایی که در ماک آیلتس کامپیوتری استفاده می‌شود، فرآیندهای استانداردسازی متعددی را پشت سر گذاشته‌اند. مسئولان سفیر ابتدا از کیفیت این سؤالات مطمئن شده‌اند و بعد، آن‌ها را در مجموعه‌ی خود عرضه کرده‌اند. یکی از این نمونه استانداردسازی‌ها مربوط به آزمون شنیدن است. بخش Listening ماک با استفاده از هدفون پخش می‌شود تا شرایط آزمون کاملاً مشابه آیلتس اصلی باشد.

کارنامه‌ی تحلیلی

شاید دانستن نمره‌ به تنهایی کمک چندانی به پیشرفتتان نکند. از همین رو، مجموعه‌ی سفیر در ماک آیلتس کامپیوتری مشهد و تمام شعبه‌های خود کارنامه‌ای از ریزنمرات و البته پیشنهادهای ممتحن به شما ارائه می‌کند! اگر به دنبال پیشرفت سریع‌تر و فرار از درجا‌زدن هستید، این پیشنهادات را جدی بگیرید! گاهی زبان‌آموزان نمی‌دانند که دقیقاً بر روی چه بخشی از مهارت‌های خود تمرکز کنند تا به ایلتس 6 برسند. نظرات، پیشنهادات و فیدبک‌های ممتحن آگاهی بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

قابل اعتماد بودن

شاید از دوستان خود شنیده‌اید که گاهی نمره‌ی آزمون ماکشان با نمره‌ی واقعی تفاوت زیادی داشته است. در ماک آیلتس مشهد دو ممتحن بخش Writing شما را تصحیح خواهند کرد. این موضوع نمره‌ را قابل اعتمادتر و واقعی‌تر می‌کند. در واقع شما نظرات دو ممتحن مختلف را خواهید شنید.

ارائه‌ی نتیجه در سریع‌ترین زمان ممکن

کافی‌ست که فقط چهار روز کاری صبر کنید تا نتیجه‌ی آزمون به دستتان برسد. نمرات هر چهار مهارت شما به همراه فیدبک و نظرات ممتحن از طریق ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

امکان استفاده از مشاوره بعد از آزمون

اگر به دنبال کسب آیلتس 8 هستید و با هدفتان فاصله دارید، می‌توانید به مجموعه‌ موسسات برگزارکننده آزمون ماک آیلتس در مشهد مراجعه کنید تا از مشاوره‌ی متخصصان کمک بگیرید. البته امکان مشاوره‌ی تلفنی هم وجود دارد.

برگزاری منظم و دقیق

تقویم سالانه‌ی آزمون‌های ماک در مجموعه‌ی سفیر، ابتدای هر سال تنظیم می‌شود. این آزمون‌ها به‌صورت منظم، ماهی چهار بار، بر اساس تاریخ مندرج در تقویم برگزار می‌شود.

امکان برنامه‌ریزی بلند‌مدت

اگر قصد دارید که در بیش از یک آزمون ماک شرکت کنید، هر زمان که بخواهید می‌توانید طبق برنامه‌ریزی خودتان در آزمون‌ها ثبت‌نام کنید. برای مثال اگر می‌خواهید در ماک شهریورماه شرکت کنید، حتی از شش ماه قبل هم امکان ثبت‌نام وجود دارد. ماک آیلتس کامپیوتری مشهد در سه نوع مختلف برای جنرال و ماک آیلتس آکادمیک برگزار می‌شود که البته شرایط بالا درمورد تمام آن‌ها صادق است.

  • آزمون استاندارد: در این نوع ماک، شما در کارنامه‌ی خود ریزنمرات را به همراه نظرات ممتحین برای بخش Writing و Speaking دریافت خواهید کرد.
  • آزمون تحلیلی: در این نوع، نتیجه‌ی آزمون با تحلیل کامل از عملکرد شرکت‌کننده در تمام مهارت‌ها منتشر می‌شود. همچنین شما می‌توانید از راهکارهای آموزشی همراه با کامنت ممتحنین بهره‌مند شوید.
  • آزمون شفاهی آنلاین: اگر بنا به هر دلیلی قادر به شرکت در آزمون حضوری ماک آيلتس نیستید، ازمون ماک انلاین فرصتی‌ست تا سطح زبانی شما در یک تماس تصویری مورد سنجش قرار گیرد.

حالا که با شرایط ماک آیلتس CD مشهد آشنا شدید، نوبت به ثبت‌نام می‌رسد.

آیلتس کامپیوتری مشهد

نحوه ثبت نام آزمون ماک آیلتس مشهد

چند ساعت از روز خود را در ترافیک و هرج و مرج دنیای شلوغ می‌گذرانید؟! لازم نیست برای ثبت‌نام در آزمون ماک هم این شلوغی را تجربه کنید. همه‌ی مراحل آزمون آیلتس، به صورت آنلاین و از طریق سایت مجموعه‌ی سفیر قابل پیگیری‌ست. شما حتی می‌توانید زمان آزمون Speaking را هم آنلاین انتخاب کنید.
همین الان می‌توانید وارد بخش آزمون ماک شوید و تاریخ و مرکز مورد نظرتان را انتخاب کنید. کافی‌ست تا بر روی کلمه‌ی «ثبت‌‌نام» کلیک کنید. پس از آن، زمان آزمون شفاهی و نوع کارنامه را انتخاب و مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنید.
این بهترین فرصت برای دستیابی به هدف و کسب نمره ۷ آیلتس است. با چند کلیک ساده خودتان را در معرض نزدیک‌ترین نسخه به آیلتس اصلی قرار دهید. برنامه‌ی سالانه آزمون‌ها نیز در سایت موجود است و به بیان دیگر، صفر تا صد ثبت‌نام حتی اطلاع از تاریخ‌های برگزاری هم به‌صورت آنلاین قابل دسترسی است.

موسسات برگزارکننده آزمون ماک آیلتس در مشهد

به دنبال ثبت نام آیلتس مشهد هستید و نمی‌دانید به سراغ کدام مؤسسه بروید. این روزها که بازار مهاجرت و شرکت کردن در آزمون آیلتس داغ است، پیدا کردن یک مؤسسه برگزارکننده‌ی ماک در مشهد و یا هر شهر دیگری کار سختی نیست. اما انتخاب مؤسسه مناسب چطور؟! پیشنهاد ما به شما مؤسسه‌ی سفیر است. در ادامه، لیست شعبات سفیر برای ماک آیلتس مشهد را خواهید دید.

  • شعبه‌ی ملک‌آباد (واحد خواهران1): این شعبه که در سال 1387 تأسیس شده است، اولین نماینده‌ی مجموعه‌ی سفیر در مشهد است. کلاس‌های این واحد همه روزه از ساعت هشت صبح تا هشت شب برگزار می‌شود. برای کمک گرفتن از تجربه‌ی اساتید این مرکز می‌توانید به آموزشگاه سر بزنید.
  • شعبه‌ی وکیل‌آباد (واحد خواهران 2): برای رفاه حال بیشتر زبان‌آموزان، شعبه‌ی وکیل‌آباد در سال 1394 به‌عنوان دومین واحد خواهران تأسیس شد. اگر سرتان شلوغ است و ساعات زیادی را درگیر کار هستید. کلاس‌های این مرکز همه روزه از هشت صبح تا ده شب دایر است؛ پس تا شب فرصت دارید که برای کسب اطلاعات بیشتر به این مرکز مراجعه کنید.
  • شعبه‌ی خیام (واحد برادران): بعد از موفقیت واحد خواهران، در سال 1389 واحد برادران در خیابان خیام تأسیس شد. ساعت کاری این مجموعه هم از هشت صبح تا ده شب است.
  • شعبه‌ی ملک‌آباد (آیلتس): اگر به دنبال ماک آیلتس مشهد هستید پیشنهاد می‌کنیم که مستقیم به سراغ شعبه‌ی ملک‌آباد، نبش خیابان گویا بروید. دپارتمان آیلتس مجموعه‌ی سفیر در سال 1397 در این آدرس افتتاح شد. در این دپارتمان کلاس‌های زبانی Pre-IELTS به منظور تقویت مهارت‌های زبانی در سطح مبتدی، دوره‌های IELTS به منظور آشنایی کامل با مهارت‌ها و تکنیک‌های مورد نیاز در آزمون آیلتس و دوره‌های Post-IELTS در راستای تقویت بیشتر و آشنایی تخصصی‌تر با مهارت‌ها و تکنیک‌های آیلتس توسط اساتید مجرب به متقاضیان ارائه می شوند.

شعبه‌هایی که نام بردیم، تنها شعبات مؤسسه‌ی سفیر در استان خراسان رضوی نیستند و خوشبختانه در سال 1392 شعبه‌ی سبزوار هم تأسیس شد تا یادگیری زبان انگلیسی تحت نظر مدرسین متخصص و باتجربه‌ی سفیر به کار راحت‌تری برای سبزواری‌ها تبدیل شود. در این واحد، رده‌های سنی متنوع نوجوانان و بزرگسالان از سطوح پایه تا پیشرفته می‌توانند آموزش ببینند. کلاس‌های این واحد هم همه روزه از ساعت هشت صبح تا ده شب برگزار می‌شود.

ماک آیلتس مشهد

جمع‌ بندی

با افزایش تقاضا، عرضه هم بیشتر می‌شود. این قانون کلی درمورد همه چیز صدق می‌کند. رونق گرفتن مهاجرت و تقاضای شرکت‌کردن در آزمون آیلتس، اهمیت ماک آیلتس مشهد را هم مانند دیگر شهرها افزایش داده است. ما در این مطلب سعی کردیم تا با بیان شرایط برگزاری ماک در مشهد، علت انتخاب مؤسسه‌ی سفیر را مشخص کنیم. اگر به دنبال سنجش مهارت‌های زبانی خود در یک آزمون شبیه‌سازی‌شده‌ی استاندارد هستید، همین الان می‌توانید تا با چند کلیک ساده، ثبت‌نامتان را انجام دهید.

  • تیم محتوای آیلتس
  • مهر 8, 1403
  • 88 بازدید

4 دیدگاه برای “ماک آیلتس مشهد – ثبت نام آزمون ماک آیلتس مشهد”

  1. نقاط قوت
    • مقاله به‌روز
    • ماک آیلتس در مشهد
    • مطالب عالی

    سلام
    از مقاله خوبتون و هم از فرصتی که برای افراد ساکن در مشهد ایجاد کردید، خیلی ممنونم. حتما در ماک آیلتس سفیر در مشهد شرکت خواهم کرد.

    • همراه عزیز سفیرمال سلام
      بسیار خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بود، با آرزوی موفقیت برای شما

  2. اینکه آزمون ماک در مشهد درحال برگزاری اتفاق خوبیه، همین که نیاز نیست برای ماک آیلتس تا تهران سفر کنیم، مراکز آیلتس در شهر مشهد معرفی کردید کامل بود

    • همراه عزیز سفیرمال سلام
      بسیار خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بود، با آرزوی موفقیت برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!